Maakt meer impact met: Reclame
over Van Vliet Zitcomfort/
Bas en Mark van Vliet zijn al jaren in de wolken van zalig zitten.
Want ze geloven; fijner leven, begint bij goed ondersteund zitten.
Ergonomie is belangrijk. Maar het oog wil ook wat. Daarom openen de broers een nieuwe Zitcomfort Lounge; een nieuwe zaak voor liefhebbers van design. Een spannende stap.
I
de situatie/
Van Vliet zitcomfort is volop aan het groeien. Steeds meer mensen ervaren de impact van écht goed zitten. Bas en Mark hebben veel merk-ambassadeurs, die een goed woordje voor de broers doen. Het gaat zo lekker, dat ze hun showroom in Sleeuwijk nu gaan uitbreiden. Spannend, want hoe ga je een nieuwe doelgroep aanspreken?
de doelen/
Jou laten ervaren dat comfort ook heel stijlvol kan zijn.
Ideale klanten kennis laten maken & in actie laten komen.
de oplossing/
Een prettige kennismakings- en activatie campagne met een tof concept; Voel je thuis bij Van Vliet Zitcomfort.
We zoeken de doelgroepen op door het gevoel van comfort en stijl te communiceren. Onder andere met een duidelijk, herkenbaar campagnebeeld, dat helpt de doelgroep te triggeren.
Campagnebeeld, stijlvol, je zou ‘m bijna inlijsten. Dit helpt de doelgroep triggeren en maakt de campagne herkenbaar.
Doeltreffende uitingen zoals krant-advertenties, helpen de doelgroep kennismaken & overtuigen.
Krachtige teksten communiceren het juiste gevoel, triggeren de behoeften van de doelgroep en ontnemen twijfels.
Van Vliet Zitcomfort, Reclame Campagne Sleeuwijk, Reclame campagne vijfheerenlanden, gemeente vijfheerenlanden, gemeente Altena, reclame, maatschappelijke reclame, sociale reclame, reclame bureau Gorinchem, Gemeente Gorinchem,
de oplossingen/
Waarmee jij meer teweeg brengt.
Rebranding/
Meer indruk maken?
Branding/
De juiste snaar raken?
Reclame/
Jouw ideale klant bereiken?
Advies nodig?/
Plan een gesprek & start jouw weg naar meer impact.