Home

Over

Portfolio

Oplossingen

Contact

Joofle Impact

Reclamebureau en brandingbureau voor ondernemers met een missie.

Branding specialist grafisch vormgever in Gorinchem Jorian Looijen van Joofle Reclame

Zet jij mensen in hun kracht?

Hi. Ik ben Jorian, branding specialist en impactmaker bij Joofle Reclame.

In de afgelopen jaren heb ik de kracht van sociaal-maatschappelijke organisaties mogen ervaren. Als reclamebureau achter een aantal échte mensenhelpers.

Daarvan leerde ik dat er bijzondere dingen kunnen gebeuren als je mensen in hun kracht zet.

Tijdens Expeditie BAAS zag ik bijvoorbeeld hoe jongeren samen, taakgericht een impactvol evenement voor asielzoekers organiseerden. Terwijl ze dachten dat ze geen idee hebben waar hun talenten liggen.

MDT Expeditie BAAS logo door sociaal reclamebureau Joofle Reclame

Échte mensenhelpers/

Als reclamebureau ben ik al jaren nauw betrokken bij het werk van sociaal-maatschappelijke organisaties, zoals welzijnsorganisatie SamenDoen in de gemeente Vijfheerenlanden. Steeds weer raak ik geïnspireerd door hoe deze échte mensenhelpers anderen in hun kracht zetten.

Maar hoe doen ze dat nu? En wat kunnen we van ze leren?

Sociaal reclame bureau in Gorinchem Joofle Reclame Joofle Impact MDT BAAS Vijfheerenlanden, Gorinchem, West Betuwe

sta jij in je kracht?

Hoe weet je eigenlijk wanneer jij in je kracht staat?

De dingen die je op dagelijkse basis goed kunt, bieden je niet altijd genoeg uitdaging. Je doet ze gewoon en je haalt er weinig nieuwe kennis uit. Het resultaat is voorspelbaar geworden. Deze dingen zijn deel geworden zijn van je comfortzone. Daar ligt hooguit pas een deel van je kracht.

Als je in je kracht staat, ben je soms verbaasd van wat je eigenlijk kunt. Je groeit, terwijl je een grote impact maakt.

de comfortzone/

Ik leerde dat je grootste krachten en je grootste groei soms buiten je comfortzone liggen. Op plekken waar je misschien nog nooit gezocht hebt. In dingen waarvan je nog helemaal niet wist dat je ze kunt. Als je écht in je kracht wilt staan, moet je soms dus het gebied buiten je comfortzone verkennen. En ja, daar liggen risico’s.

Ondanks de risico’s zag ik mensen heel dapper uit hun comfortzone stappen. Gesteund door krachtige mensenhelpers. Ik zag hoe ze vastberaden steeds kleine uitdagingen aangingen. Vaak hadden ze het moeilijk, altijd was er twijfel. Maar ze deden het. 

Sociaal reclame bureau in Gorinchem Joofle Reclame Joofle Impact MDT BAAS Vijfheerenlanden, Gorinchem, West Betuwe

de dis-comfortzone/

Als je steeds een beetje uit je comfortzone stapt, groei je steeds een beetje. De risico’s blijven voorspelbaar en beperkt. Waardoor je dus eigenlijk best veel controle hebt.

Je grootste uitdagingen en groei liggen buiten je comfortzone. Sterker nog, ze liggen in je dis-comfortzone.

Je komt niet in je kracht door altijd maar hetzelfde te doen. Je leert pas, wanneer je jezelf steeds een beetje uitdaagt, zodat je dis-comfortzone steeds kleiner wordt.

Dat vind ik een mooie inspiratie voor iedereen!

“Do what you can’t”

Casey Neistat.

conclusie/

Wil je meer in je kracht staan? Ga dan eens wat vaker een uitdaging aan. Dat hoeft dus juist geen grote uitdaging te zijn.

Je hoeft niet alles zelf te kunnen. Geef de mensen om je heen ook wat meer kracht. Vertrouw vaker op ambitieuze collega’s en gun specialisten wat uitdaging. As je allebei in je kracht staat, wordt de kans op mooie dingen nóg groter!

Het kost wat tijd en wat vertrouwen, maar er kunnen hele mooie dingen gebeuren.

Iedereen verdient het
om in zijn kracht te staan/

Joofle Impact geeft om mensen.

We weten dat er mooie dingen kunnen gebeuren als je mensen in hun kracht zet.

Daarom helpen we échte mensenhelpers, zoals jij!
Samen maken we meer impact, met:

Joofle Impact maatschappelijk sociaal platform mdt baas in vijfheerenlanden

Krachtige communicatie/

Zorg voor een goed verhaal!

Een krachtige, inspirerende boodschap, waarmee je mensen aan het denken zet.

Meer overtuigingskracht, met krachtige communicatie.

Blijven hangen/

Word memorabel.
Jouw doelgroep onthoudt je niet zomaar.

Als consistent merk, blijf je hangen.

De juiste associatie/

Kom bekend te staan om de juiste dingen! 

En word op de juiste manier begrepen.

De juiste boodschap, raakt.